More Reading

Post navigation

Digibeet dichtbij

Ja, ik vind mezelf een redelijke nerd. Niet hardcore: ik kan nog stééds niet…

3 Comments

  • Mooi verhaal…mijn opa overleed in ’89, oma in ’96. Denk regelmatig aan ze, ze zijn een voorbeeld en dus van belang. Take care..

  • Iedereen gaat anders om met verdriet en verlies. Ik put steun uit de nagedachtenis van overleden familie en vrienden en denk nog geregeld aan hen. Dat is het mooie aan mensen, wat werkt voor jou werkt weer niet voor mij. Voor mij zou ik iemand pas echt kwijt zijn als ik niet meer aan ze denk.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Toch ben ik verdrietig

Mijn opa was geen aardige man. Hij was een egoïstische vader en echtgenoot. En toen hij meer dan 20 jaar geleden mijn oma verliet voor een vrouw die jonger was dan zijn jongste zoon, besloot ik dat ik niks meer met hem te maken wilde hebben. Ik was overigens niet de enige die dat besluit nam.

En dan naar het ziekenhuis

Al 6 weken leef ik met iemand die in een constante staat van immense pijn leeft. Zes weken luisteren naar het gekreun van iemand die zoveel pijn heeft dat 400…
back to top
×