Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The time has come…

Zo, Dday is dan eindelijk aangebroken. En net op tijd ook. Wie nu nog geen last heeft van Lijstttrekker-RSI en politicus-moeheid is een echte bikkel. Ik sta nota bene op…

It’s raining men

Download deze versie van It’s raining men https://www.xa4a.net/media/weather.mp3 Hij is binnen. Speciaal voor jullie, maar eigenlijk specialer voor ons. Luister maar als je durft 🙂 (klik hierboven op het playknopje)…

Review: HTC 8X en Windows Phone 8

De laatste keer dat ik een telefoon had die op Windows draaide, was dat ook al een HTC. De versie was 6.x en de telefoon kon je uitklappen waarop een bijzonder kek toetsenbord verscheen.
back to top
×