Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Bij de weg

Het is wel enigszins spannend so far. De uitzending van Peter R. bedoel ik dus. Om de mensen op Aruba ook een beetje in de loop te houden, type ik…

Een echte professional voelt niet maar weet

"Ik weet gewoon zeker dat het zo is, want mijn oma - en die zit precies in onze doelgroep - vindt dat ook het beste". Ken je dat "ik-weet-het-gewoon-want-mijn-oma"-argument? Werkend op verschillende internetafdelingen, heb ik dit argument erg vaak voorbij horen komen.
back to top
×