More Reading

Post navigation

WK in Chrome

Morgen is het weer tijd voor een wedstrijd van Oranje. Dit keer tegen Japan. Of we gaan winnen? Dat valt nog te bezien. De wedstrijd tegen Denemarken was er niet een om over naar huis te schrijven.

5 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Formulieren maandag: de ANWB

Ooit reed ik met zeer hoge snelheid (net boven de 200 km/u) door Duitsland. Het was de tijd waarin bellen achter het stuur nog helemaal niet verboden was

Delen van Social Media en online personal branding

De afgelopen weken heb ik nogal wat presentaties mogen geven. Powerpoint was mijn allerbeste vriend. En toen ik afgelopen weekend de slides aan het opruimen was - aan het kijken welke ik kan hergebruiken - bedacht ik opeens dat het niet erg social van me zou zijn om ze alleen op mijn pc te laten staan.
back to top
×