More Reading

Post navigation

Maar welke is het nou?

Ik ben nou niet bepaald een photoshopqueen. Maar toen ik dat CDA-nieuwtje hoorde, kon ik deze poging niet laten...Maar serieus...ik zie het verschil niet...

Desperate house plants

Hij stond al een paar dagen op de homepage: de parodie van Sesamstraat op de Old Spice reclame. Maar Sesamstraat heeft nog veel meer parodiën die het bekijken waard zijn. Wat dacht je van A's Anatomy en Desperate House Plants?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Maak je WordPress mobiel met Mippin

Smartphones zijn niet meer weg te denken uit het dagelijks bestaan - behalve dan binnen een heleboel bedrijven waar die oude, onbreekbare Nokia het nog goed doet.

Dat klopt niet hoor!

Het internet heeft iedereen tot mediamagnaat gemaakt. Nu we in Nederland met z’n allen op het web hangen, zijn we allemaal schrijver, eindredacteur en uitgever. Want de taal van het web is toch vooral het geschreven woord.
back to top
×