Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

En toen….

Ik had willen vertellen over hoe ik vandaag niet geheel vrijwillig Sint N. had gevierd…..en toen werd ik wakker. Zo’n 5 minuten geleden dus. Mijn mooie anekdote moest het afleggen…
back to top
×