Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vandaag kreeg ik een brief

Vandaag kreeg ik een brief. Het was een echte, van papier en met de hand geschreven. En hoewel ik nog een hele stapel andere post had, viel de brief vreselijk op tussen alle post van instanties en bedrijven.

Uhm nou ja…

Waarom is de ethiek van Kant een deontologische ethiek? Wat is een deontologische ethiek en wat zijn de hoofdlijnen van de ethiek van Kant? Ik heb nog 2 uurtjes. Suggesties…

Web 2.0

Dit filmpje over web 2.0 vind ik wel echt heel erg gaaf. Of ben ik nou gewoon een nerd? httpv://www.youtube.com/watch?v=6gmP4nk0EOE XavieraDon’t stress….it’s just me! I’ve spent over 25 years working…
back to top
×