Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Obama Ipsum

Een mooie scoop vanmorgen rondom Obama: Ben je al een beetje bijgekomen van de historische winst van Barack Obama? Vast wel, al mag ik hopen dat de Yes you can…

Wehkamp is overal

Imelda Marcos kun je me nog niet noemen, maar dat ik een volwaardige schoenentic heb staat vast. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ik - ondanks de respectabele hoeveelheid schoenen die ik al heb - vorige week besloot, dat er nog meer bij kan. Na urenlang banjeren door een veel te drukke Utrechtse binnenstad.

Peter R. de Vries Update 2

Was Joran meer dan stoned? Volgens dit weblog wel… XavieraDon’t stress….it’s just me! I’ve spent over 25 years working in content strategy and digital transformation, which means I’ve seen enough…
back to top
×