Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Diepe zucht

Aaaaaaaaaaaaaaaah. Schreeuwen, huilen, lachen, gek doen, verdrietig zijn, balen, springen. Ik word gék van alle emoties die in rap tempo door mijn lijf gieren. Vanaf de eerste dag dat Jan schreeuwend van de pijn over de grond kronkelde ben ik niet meer helemaal normaal.

Mijn bh niet, maar…

Let op als je dit gaat lezen. Ik ben in mijn feministische bh-verbrandende (als ik dat niet zonde zou vinden) bui. Als je daar niet tegen kunt, kssshhht…er is nog…
back to top
×