Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Let’s do lunch

Het begon zondagavond. Ik had een beetje buikpijn. Nu is mijn buik niet mijn allerbeste vriend wat dat betreft en ik negeerde het dus zoveel mogelijk. Maandag ging het ook…

Cruisavonturen – Instappen en kijken

En dan is het eindelijk zo ver. Na 3 dagen San Juan (old San Juan) en heel wat gebanjer, mogen we eindelijk op het schip dat we al vanaf de ochtend in de haven hebben zien liggen. We gaan op cruise.
back to top
×