More Reading

Post navigation

Bloggen voor newbies

Speciaal voor de mensen die nog niet bloggen (bestaan die nog?), heb ik wat blogtips op een rijtje gezet.

Go Obama

Ik ben keihard aan het duimen voor Obama. Gewoon, omdat ik het echt reteleuk…

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Minimale briefing, maximale tekst

Daar zit je dan als webredacteur met je minimale briefing, waaruit maximale teksten worden verwacht. Los van dat je dat natuurlijk helemaal niet moet accepteren (die minimale briefing), kun je nog wel proberen om dat andere te behalen (dat maximale effect).
back to top
×