More Reading

Post navigation

Wish me luck

Oké, dus ik zie niet goed. Oké, dus ik stapte 10 jaar geleden al eens in tram 10, toen ik tram 3 moest hebben. Oké, dus ik denk vaak dat ik mijn zusje in de stad zie en dat blijkt dan een willekeurige andere allochtoon te zijn waar ik dan uitgebreid naar heb gestaard. Oké, ik weet het - ik heb een bril nodig.

Mario-nerd

Dat violen cool zijn en voor nerds én dat nerds dus ook cool zijn (want wat is er mis met onlogica?) wordt hier eens te meer bewezen:

1 Comment

  • Super Cute! Gewoon geven, kopen. Die met de 3 strikken is helemaal tof! Je kunt niet jong genoeg beginnen met schoenen :)))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

back to top
×