More Reading

Post navigation

Handige paperclip

Waarom heeft niemand dit eerder bedacht: een paperclip in de vorm van een klerenhanger. Waarom je dat zou willen?

3 Comments

  • Ha Xaviera,

    Ik ervaar het niet veel anders dan jij. Als mensen me vragen hoe het gaat, met mij als zp'er, is het enige aandachtspunt dat ik noem die discipline. Wat ik dan nog wel vaak doe is een middagje (of langer) in de kroeg hangen, waarbij ik alleen even zo nu en dan de telefoon check. Dat is dan tegelijkertijd de Zen en het sociale IRL. Ik ga nog wel regelmatig naar overlegjes op kantoren, of een dagje werken op kantoor, maar ik merk dat ik het thuis echt prettiger vind, ook al is het daar ook niet altijd rustig.

    De belangrijkste vraag die ik mezelf wil stellen is: WAAROM vind ik dat allemaal zoveel prettiger? Als je 15 jaar op een kantoor hebt gewerkt weet je het antwoord. Geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar toch…

    Ik zeg: koesteren dit…want dat is nu juist de vrijheid die onbetaalbaar is…en dat kluizenaarschap? Dat is toch ook niet meer wat het geweest is 🙂

    Enjoy!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

back to top
×