More Reading

Post navigation

Doodstil

Hij stierf in mijn armen. Ik mis hem nu al. Het huis is doodstil.…

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Formulieren maandag: de Pluim

Het is weer bijna tijd voor het kerstpakket. Dikke kans dat je werkgever ook dit jaar weer een poging waagt om origineel te zijn. Geen kartonnen doos met potjes geconserveerde vruchten, ragoutbakjes en een handzaam

Samsung Galaxy Tab

“Maar waarom wil je dan een tablet?” Een zinnige vraag en 2 weken geleden was mijn antwoord dat ook: “Omdat het een leuk hebbedingetje is. Want laat ik eerlijk zijn, het voegt natuurlijk helemaal niks toe.” Wist ik veel.
back to top
×