More Reading

Post navigation

Je leven in grafieken

Een dagboek op papier bijhouden is zoooo 1995. Daar heb je tegenwoordig blogs voor…

Mini-droids

Een iPhone? Niks voor mij. Een Android? Now you’re talking. Los van dat het…

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I Like that!

Ooit was ik licht verslaafd aan het spelletje The Sims. Een super-lame spelletje dat eigenlijk niet echt een point heeft, maar toch grenzeloos verslavend is. Uren speelde ik dit spel. Net zolang totdat spel en realiteit af en toe een beetje door elkaar begonnen te lopen.
back to top
×