More Reading

Post navigation

Batman-man

Het is heel aannemelijk dat in jouw huis, de enige sixpack die je ziet, in de koelkast staat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Agenda: week 3, 2011

Nog niks te doen de komende week? Misschien vind je in onze agenda een leuk event om bij aan te haken.

Chatkussengevecht

We chatten wat af tegenwoordig. Al mag het natuurlijk geen chat meer heten (of sjet, voor de oldskoolers). Tegenwoordig heet het facebooken, tweeten of whatsappen, maar laten we eerlijk zijn…het…
back to top
×