More Reading

Post navigation

2012 eindelijk lucht

Het is zo’n beetje het einde van het jaar en zoals iedereen weet is…

2012: Een mooi staaltje 42bis

Het einde van 2012 is in zicht. En zoals iedereen weet hoort bij het einde van het jaar een terugblik. Mijn terugblik gaat dit jaar heel veel over 42bis en natuurlijk een klein beetje over mezelf,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

De cookiewet #wtf

Laat ik starten met het volgende: ik ben vóór Europa. Echt, het idee van Europa staat me aan én het feit dat de Euro (nu nog) meer waard is dan de dollar nog meer. Maar soms, soms zou ik wat van die Europese dodo's wel willen meppen. Als het gaat om die nieuwe cookiewetgeving bijvoorbeeld. Wat een prutsers.
back to top
×