More Reading

Post navigation

1 Comment

  • Het is alsof je in je favoriete kroeg op de bar gaat staan en roept wat jij nu werkelijk vindt. Dat is eng. En heeft gevolgen. Gelukkig kan dat op internet met een masker op. Anonieme discussies vind ik vaak reuze interessant. Wat leeft in de samenleving? Op discussiefora als nujij.nl staat een hoop bagger, maar ook prachtige betogen met waardevolle argumenten en linkjes waar je wijzer van wordt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

De cookiewet #wtf

Laat ik starten met het volgende: ik ben vóór Europa. Echt, het idee van Europa staat me aan én het feit dat de Euro (nu nog) meer waard is dan de dollar nog meer. Maar soms, soms zou ik wat van die Europese dodo's wel willen meppen. Als het gaat om die nieuwe cookiewetgeving bijvoorbeeld. Wat een prutsers.
back to top
×