Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Peter R. de Vries

Reclameblok 4. Hierna de reactie van Beth Holloway. Dat lijkt me echt heel irritant. Grenzeloos vervelend wijf. Die ook nog vindt dat de dood van Natalee een misdaad niet tegen…

Ik heb ‘m – Help!

Ik HEB ‘m: de Pentax K20D. Wat een machtig prachtig ding. En wat naar dat ik echt geen ideeeee heb wat ik ermee moet. Ja foto’s maken. Zo ver was…
back to top
×