More Reading

Post navigation

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

De cookiewet #wtf

Laat ik starten met het volgende: ik ben vóór Europa. Echt, het idee van Europa staat me aan én het feit dat de Euro (nu nog) meer waard is dan de dollar nog meer. Maar soms, soms zou ik wat van die Europese dodo's wel willen meppen. Als het gaat om die nieuwe cookiewetgeving bijvoorbeeld. Wat een prutsers.
back to top
×