More Reading

Post navigation

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Koud en kil

Vandaag bedacht ik opeens dat het alweer 8 jaar geleden is dat mijn oma overleed. Zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wanneer ze exact overleed. Ik kan…

Toch ben ik verdrietig

Mijn opa was geen aardige man. Hij was een egoïstische vader en echtgenoot. En toen hij meer dan 20 jaar geleden mijn oma verliet voor een vrouw die jonger was dan zijn jongste zoon, besloot ik dat ik niks meer met hem te maken wilde hebben. Ik was overigens niet de enige die dat besluit nam.

Soms…

Soms baal ik van dat hele internetgedoe. En dat is bijzonder hoor, dat je het even weet. Want ik houd van internet, met heel mijn hart. Zonder internet bestond ik…
back to top
×