Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Een fijn atheïsme toegewenst

Wat is het toch met spiritualiteit en geloof dat ik me er zo aan erger. “Er moet iets zijn.” Waarom moet er “iets” zijn. Kan er niet gewoon niets zijn?…

Maar welke is het nou?

Ik ben nou niet bepaald een photoshopqueen. Maar toen ik dat CDA-nieuwtje hoorde, kon ik deze poging niet laten...Maar serieus...ik zie het verschil niet...
back to top
×