More Reading

Post navigation

Wat is er mis met

wat soft-porn? In de Bulgaarse hoofdstad vinden ze het in ieder geval niet kunnen…

Complexje

Verdomme. Mijn moeder heeft gelijk. Ik schrijf deze historische bekentenis hier op, enkel en…

9 Comments

  • Tja Amsterdam is alleen voor echte survivors. Cream of the crop! Niet voor provincialen 🙂
    The city will eat you alive..

  • Utreg is vergeleken met Amsterdam een overmaats dorp. En dat is absoluut de charme die Utrecht t.o.v. Rotjeknor of Amsterdam heeft. Maar desalnietemin blijft Amsterdam de gaafste stad van Nederland. Al moet ik bekennen dat ik na een dag of meer aldaar vertoefd te hebben ook blij ben om weer relaxt in de Betuwe te zijn 🙂

  • Zelf heb ik ook jaren prettig in Den Haag en Utrecht gewoond.
    Ik was altijd weer blij als ik na een dagje Rotterdam of Amsterdam weer thuis was.
    Nu woon ik in een kleinere plaats in West-Betuwe en wil hier nooit meer weg.
    De inwoners zijn vriendelijk, groeten je op straat als je ze tegen komt en maken graag
    een praatje. Het leven is hier (nog) niet zo gestrest.

  • Pascal, voor zo’n knappe jongen heb je weinig smaak hoor! 🙂

    @Vernon: Den Haag vond ik toen ik er woonde niks. Maar achteraf is het vergeleken bij Amsterdam best cool daar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Wish me luck

Oké, dus ik zie niet goed. Oké, dus ik stapte 10 jaar geleden al eens in tram 10, toen ik tram 3 moest hebben. Oké, dus ik denk vaak dat ik mijn zusje in de stad zie en dat blijkt dan een willekeurige andere allochtoon te zijn waar ik dan uitgebreid naar heb gestaard. Oké, ik weet het - ik heb een bril nodig.

No point

Weet je waar ik soms een beetje schijtziek van word? Mensen die vinden dat ik me over de zaken die ik op deze site beschrijf over Aruba, Curacao, maar ook…

Als een chihuahua

De laatste dagen ben ik een soort chihuahua. Nee echt. Ik ben sinds Jan in het ziekenhuis zit oprecht veranderd in een chihuahua. Om precies te zijn de chihuahua van mijn zusje: Ziggy. Ze heeft hem inmiddels niet meer. Maar toen wij nog beide in een huis woonden, had zij een chihuahua en ik een kat. En waar mijn kat geen genoeg kon krijgen van zijn ontdekkingsreizen door alle verboden gebieden van het huis, had Ziggy de chihuahua geen boodschap aan zoveel ruimte.
back to top
×