Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Gezellig

Mijn ouders zijn gezelig samen gaan eten. En aangezien ik vandaag “altijd mijn zin wil hebben.” – volgens de nieuwe richtlijnen van mijn ma – heb ik besloten om ze…

Kerstkijken

Als kind was televisie kijken uit den boze. Sesamstraat en the storyteller, misschien de berenboot of de Fabeltjeskrant. Maar voor de rest leerden mijn zusje en ik om onszelf te vermaken met een boek of door hutten te bouwen op het

Ik ben toch wel benieuwd..

Dit is nou pas écht integratie……. Nu nog Jantje Smith met Busta Rhymes (in het kader van internationale betrekkingen) en de cirkel is rond. XavieraDon’t stress….it’s just me! I’ve spent…
back to top
×