Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ontsnapt

Ik liet de vreemdeling binnen. “Xaviera. Aangenaam,” stelde ik me voor aan de stevig gebouwde man met even stevige handdruk. Ik wees op de huiskamer en heette hem welkom. De…

Lessen van mijn kat

Voor mijn gezondheid was 2010 geen goed jaar. Niet alleen had elk griepvirus in de omloop het op me gemunt, maar mijn buik probeerde me het hele jaar al wat te vertellen

De cookiewet #wtf

Laat ik starten met het volgende: ik ben vóór Europa. Echt, het idee van Europa staat me aan én het feit dat de Euro (nu nog) meer waard is dan de dollar nog meer. Maar soms, soms zou ik wat van die Europese dodo's wel willen meppen. Als het gaat om die nieuwe cookiewetgeving bijvoorbeeld. Wat een prutsers.
back to top
×