More Reading

Post navigation

Afscheid

Eigenlijk was ik van plan kerst en oud en nieuw dit jaar over te slaan. Eigenlijk wilde ik er een soort van doorheen slapen. Gewoon 2010 zo snel mogelijk afsluiten.

3 Comments

  • Hallo Xaviera,

    Ik ben al 78 jaar en heb veel aan les 1. Dus verwacht ik ook veel te hebben aan de volgende lessen. Bedankt voor het schrijven en publiceren van die cursus. Ben van plan om 130 te worden, vandaar dat ik toch maar ga twitteren. In Rotterdam waar ik vandaan kom zouden ze zeggen: 'ik gaat twitteren.' Maar ik woon in Haarlem. Op Internet kun je mij vinden met de trefwoorden:
    'Daaf Bokhout'.
    Dat is namelijk mijn naam.
    Hoogachtend,
    Daaf Bokhout.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Formulieren maandag: TNT

In de formulieren maandag van deze week gaan we op bezoek bij TNT. Nu ben ik de jongste niet meer, maar ik kan me een tijd herinneren - en voor mijn gevoel is dat niet zo lang geleden - dat de post elke dag tussen 12:00 en 13:00 op de mat viel.

Formulieren maandag: DSB Bank

Deze week in de formulierenmaandag wil ik graag een vraag stellen aan de DSB Bank. Niet dat ik er een rekening heb lopen. Maar voor vragen stellen ben ik altijd in.

SEO om mee te starten (1)

Doe jij al aan SEO? Je weet wel Es Ee Oo zoals het door sommigen wordt genoemd (gewoon lekker seejo zeggen): zoekmachineoptimalisatie dus.
back to top
×