More Reading

Post navigation

15 Comments

  • Geniet volop van je vrije dagen! En huppel vooral vanaf nu al door het (werk)leven. Je kunt het :)! Hoor ik je weleens zeggen, maar dan tegen anderen. Tegen mij in dit geval.

  • we kunnen het. Gestolen goed gedijt niet en karma is a bitch en boontjes en loontjes. Dat is gewoon een feit. Daarom wordt 2011 mooi! 🙂

  • klopt. Botvier ‘m nu op Contentgirls 🙂 Nou ja, bij vlagen. Wil volgend jaar meer gaan schrijven weer. Die vaste banen hebben mijn creativiteit toch ook een beetje gekilled. Kreeg zo vaak op mijn kop, werd er moe van en voorzichtig.

  • Ah, klinkt alsof je een bij een grote corporate hebt gewerkt. Goed om afscheid van dat gehannes te nemen! En eh vergeet niet als hoogtepuntje SES Amsterdam he. Vond ‘t erg geslaagd, zeker het etentje erna. Fijne dagen!

  • Als ik dat bericht lees, zou je haast denken dat je in een depressie zit. Proef hier niks positiefs aan, had zelf al eerder afscheid genomen.

    Neem aan dat je de niksnutten geconfronteerd hebt met hun gedrag.

    Hoop dat je net zo kritisch bent op je zelf als op ander.

  • Wel interessant dat mensen met kritiek nooit onder hun eigen naam reageren. Nog interessanter omdat je het hebt over confrontatie.

    En depressie, nee die ben ik juist aan het voorkomen, maar ik merk dat iedereen erin leest wat ze erin willen lezen. Staaltje projectie van deze en gene of schoenen die aan kunnen worden getrokken.

    Op je laatste vraag: altijd! Logisch toch?!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Mentale diarree

Deel 1, deel 2, deel 3 – anders snap je er geen bal van.  Maar waarom vertel ik dit nou? Is het mentale diarree, een onvermijdelijke conditie voor hardcore internetters? Ben ik op zoek naar…

Reprise: Dolle mina

Dit is al de derde keer dat ik erover begin en ik blijf het net zo lang volhouden tot ik een antwoord krijg. We vinden onszelf (vrouwen) bijzonder geemancipeerd hier…

Groeiend afgrijzen

Met groeiend afgrijzen volg ik het dagelijkse nieuws tegenwoordig. Was het eerst die domme Verdonk die me zorgen baarde of die grenzeloos racistische Wilders. Deze dagen zijn het de Gristenen…
back to top
×