More Reading

Post navigation

7 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Voorspelling internet in 2010: samen biertjes drinken

"Maar dan doen mensen toch altijd al?" Vroeg ik aan Reinout toen ik zijn filmpje zag. "Jawel, maar 2010 wordt het jaar van..." Ik wil hem best geloven, al lust ik dan geen bier. Bier? vraag je? Nou ja, kijk zelf maar gewoon even.

Deel 0 – Waarom Twitteren

Twitter is er alweer een tijdje. Toch kom ik - tot mijn eigen verbazing - nog steeds mensen tegen die niet Twitteren. Aangezien ik dagelijks omga met mensen die van het internet hun werk hebben gemaakt, is het
back to top
×