More Reading

Post navigation

Digibeet dichtbij

Ja, ik vind mezelf een redelijke nerd. Niet hardcore: ik kan nog stééds niet…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

LinkedIn bedankt je

Heb jij vorige week een dankmail van LinkedIn gehad? Dan hoor je bij de early adopters of misschien zelfs bij de innovators. LinkedIn stuurde vorige week namelijk een (soort van)…

#smc030 The Foodie edition

SMC030, ik was er nog nooit geweest. Waarom niet? Dat is een lang en sappig verhaal dat ik je alleen kan vertellen bij een kop koffie. Maar afgelopen woensdag was ik er wel bij. En het was verrassend leuk.
back to top
×