Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tieten

Amerikanen zijn maar rare jongens. Dat wist je natuurlijk allang, maar het internet heeft dat op allerlei fronten nog eens benadrukt. Het zijn ook best leuke jongens hoor. Ik heb inmiddels twee keer New York en één keer Texas bezocht en ik kan niet anders zeggen dan dat het vriendelijke mensen zijn. Jawel, in Texas was ik licht verontrust over eventuele lynchpartijen, maar dat viel dus reuze mee (getuige ook het feit dat ik naar je aan het bloggen ben).

Kamer

20 Minuten vliegen, een korte taxirit en voor je het weet zit je in een hotel op Curacao te lunchen. onze kamer is jammer genoeg nog niet klaar, maar met…
back to top
×