More Reading

Post navigation

5 Comments

  • Hoog Catharijne is de poort naar de hel. De binnenste cirkel van Dante’s Inferno. Een sadistisch sociologisch experiment ontsproten uit het brein van een geitenwollen-sokken-wetenschapper in een pogiing een menselijk hamsterwiel te ontwikkelen en te kijken of we bij overbevolking elkaar dan ook dood gaan bijten.
    Hoog Catharijne brengt het laagste van het laagste bij elkaar; forenzen en mensen die in winkelcentra winkelen. Het zou alleen erger kunnen als het in Amsterdam was. Of Amerika; eigenlijk het Amsterdam van de wereld.
    Een gemiddelde aflevering van Fort van Boyard is gemakkelijker dan ongeschonden de hersenloze maalstroom van HC overleven.
    Ik kan bijna niet wachten tot HC tegen de vlakte gaat. Er is maar een ding dat mij zorgen baart; ik ben bang dat wat er ook op de rokende puinhopen van HC gebouwd wordt – net als een Indiaanse begraafplaats- geplaagd zal worden door de gekwelde geesten van gemartelde reizigers. Er is maar één oplossing; net als bij Chernobyl een betonnen koepel er overheen en de komende 100 jaar niet meer in de buurt komen.

  • “Of Amerika; eigenlijk het Amsterdam van de wereld.” << Jij mag blijven!! 😀 Dat kan ik natuurlijk ook gewoon tegen je zeggen, maar dat zou half zo autistisch niet zijn 🙂

  • Nog even en je hebt net als in HongKong van die mannetjes die de laatste mensen die op het perrons staan, de trein in duwen.

    Mooi geschreven Xaviera. ‘Agent Smiths’ en ‘Tetris’, hoe verzin je het! :p

  • Welkom in mijn leven, elke dag Breda-Rotterdam v.v.. 2e klas nog wel, oh goody. Elke dag een parade van misantropische autisten. En véél mensen die niet weten wat een douche is.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Meneer Q

Mijn schooltijd. Wat heb ik me vermaakt. Mijn docenten hadden het wat moeilijker. Met mij vaak. Mijn god, wat was ik een vervelende puber. Jawel, ik geef het toe. En…

Rare Roadtrip met Google

Bepakt, bezakt en met een lijst gekke plaatsnamen vertrokken we rond het middaguur richting Boerengat. Onze bagage: een goede picknick lunch, een betere camera en natuurlijk 2 volledig opgeladen mobieltjes…

Kattendrama op de vrijdag

Een keiharde gil, geblaas en een klap. Jan en ik rennen naar de keuken, want daar komt het erbarmelijke gemiauw vandaan. Met z'n pootje tussen de scharnieren van het bovenste keukenkastje (dat naar boven toe wegklapt) hangt Nicolai met zijn volle gewicht aan dat ene pootje dus.
back to top
×