More Reading

Post navigation

2 Comments

  • Dat gevoel herken ik erg goed ! Een echte oplossing kan ik je niet aanreiken. Wat bij mij helpt is me omringen door mensen die er net hetzelfde over denken. Dat geeft veel ruimte ….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Over Ziggo, muren en first world dreams

– heel veel van jullie hebben dit artikel al gedeeld waarvoor dank. Voor nieuwe lezers, een share op jouw favo netwerk wordt zeer geapprecieerd, net als een reactie hier met…

Peter R. is vies

Deze bijdrage is van Jan Kok en Xaviera Ringeling (ik dus he). Gisteren zat ik de hedendaagse variant van Peppie & Kokkie (Pauw & Witteman) te kijken. Daar aanwezig waren…

Diepe zucht

Aaaaaaaaaaaaaaaah. Schreeuwen, huilen, lachen, gek doen, verdrietig zijn, balen, springen. Ik word gék van alle emoties die in rap tempo door mijn lijf gieren. Vanaf de eerste dag dat Jan schreeuwend van de pijn over de grond kronkelde ben ik niet meer helemaal normaal.
back to top
×