More Reading

Post navigation

Honden en mensen

Je vraagt je soms af (heel soms maar hoor), hoe het kan dat sommige mensen zo pathetisch zijn. Van die azijnpissende mensen die zichzelf ook

Koninklijke derrière

Wat een dag. Mijn tante is sinds kort directeur van het Arubahuis. Dat is een soort ambassade van Aruba in Nederland. Sinds heel kort woont en werkt mijn tante dus in Den Haag. Heel spannend, want een hele publieke functie.

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Bootje varen

Ik had het vorige week maandag nog niet kunnen verzinnen. Dat ik vandaag 5 uur lang op en bootje door de grachten van Amsterdam zou varen dus. Maar ik heb…

Lame

Gelukkig is het Italiaanse volkslied net zo lame als dat van ons! XavieraDon’t stress….it’s just me! I’ve spent over 25 years working in content strategy and digital transformation, which means…

Trek in chips

Ik weet niet hoe leuk het is als het jouw winkeltje is. Maar is dat niet het geval, dan is het wel echt té geinig :)
back to top
×