More Reading

Post navigation

Er zijn vooral verliezers

Deze campagne van Save the Childeren benadrukt nog maar eens dat het leven een loterij is. Je hebt simpelweg geluk dat je dit vanuit een warm huis aan het lezen bent, je buik vol is van je smakelijke ontbijt en je met een kop koffie wakker zit te worden in vredestijd.

11 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Dit wist ik dus niet…

Maar op je verjaardag, is dit wat Google doet…is het awesome of wel? XavieraDon’t stress….it’s just me! I’ve spent over 25 years working in content strategy and digital transformation, which…
back to top
×