More Reading

Post navigation

Mijn moment van 2012: @sterestherster

Mijn moment van 2012 was het moment dat ik naar Peru vertrok. Daar stond ik dan om vijf uur ’s ochtends op Schiphol. De slaap nog in mijn benen, maar mijn hoofd was nog nooit zo wakker. Ik vertrok die dag naar Lima. Voor de 4e keer in mijn leven.

Dag Lapje

Het is zijn thee waar ik de hele tijd aan moet denken. De thee…

2 Comments

  • Ik heb gisteren een klacht tegen mezelf ingediend, letterlijke tekst: “Ik ben 1/4 Pools en heb soms ontzettend last van mezelf. Kunnen jullie daar misschien wat aan doen?” Het was heel raar om een bevestigingsmailtje van de PVV in mijn inbox te krijgen, dat dan weer wel.

    Overigens is de rapper Mr. Polska ook een actie begonnen: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2012/februari/Mr-Polska-reageert-op-PVV.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 december

Vind ik geen drol aan. Tsja… XavieraDon’t stress….it’s just me! I’ve spent over 25 years working in content strategy and digital transformation, which means I’ve seen enough technology hype cycles to…

Koninklijke derrière

Wat een dag. Mijn tante is sinds kort directeur van het Arubahuis. Dat is een soort ambassade van Aruba in Nederland. Sinds heel kort woont en werkt mijn tante dus in Den Haag. Heel spannend, want een hele publieke functie.
back to top
×