More Reading

Post navigation

Old habits die hard

Vroeger was ik straalverlegen. Niet een beetje verlegen. Niet charmant verlegen. Nee zó verlegen…

Tieten

Amerikanen zijn maar rare jongens. Dat wist je natuurlijk allang, maar het internet heeft dat op allerlei fronten nog eens benadrukt. Het zijn ook best leuke jongens hoor. Ik heb inmiddels twee keer New York en één keer Texas bezocht en ik kan niet anders zeggen dan dat het vriendelijke mensen zijn. Jawel, in Texas was ik licht verontrust over eventuele lynchpartijen, maar dat viel dus reuze mee (getuige ook het feit dat ik naar je aan het bloggen ben).

3 Comments

  • Yay! Klinkt als een uitstekende dag! 🙂

    Moest overigens echt KEIHARD lachen om “…wel lekker overzichtelijk, alle allo’s in de koffieshop” 😀

  • Uhh, misschien moet ik het niet melden wegens wijsheid achteraf en zo, maar er gaat ook gewoon een intercity van Den Helder via Alkmaar naar Nijmegen die ook in Utrecht stopt… 🙂 (Zie het maar als een tip voor als je nog eens van onze mooie stad wilt komen genieten zonder uuuuuren onderweg te zijn 😉 )

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Dat mens in de trein

Picture this: Hilversum Noord, july 2006. Ik stap de trein in en ga in de STIKHETE coupe zitten. Het raampje boven mijn hoofd zit dicht. Het is zeker 40 graden…

Kattendrama op de vrijdag

Een keiharde gil, geblaas en een klap. Jan en ik rennen naar de keuken, want daar komt het erbarmelijke gemiauw vandaan. Met z'n pootje tussen de scharnieren van het bovenste keukenkastje (dat naar boven toe wegklapt) hangt Nicolai met zijn volle gewicht aan dat ene pootje dus.
back to top
×