More Reading

Post navigation

5 Comments

  • hahahahahaha, toch jammer, ik had je wel eens spierwit willen zien 🙂 Of is dat een ouderwetsch idee over vampiers.

  • hahaha volgens The originals blijf je als bruine, gewoon een bruine…ook als vampier 🙂 Dan word ik trouwens wel een gele > want zonder zon word ik een beetje gelig. 🙂

  • Het plaatje is van the Originals, kijk je dat ook? Ik ben nogal hooked aan the Vampire Diaries en ga in het dagelijks leven soms ook dingen verdenken, haha!

    • jawel, ik kijk the originals wel. Vampire diaries heeft me nooit gegrepen. Maar Jan is gek op the originals en nu vind ik het ook leuk (door gedwongen meekijken :))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acupunctuur: straks zweef ik nog weg

En toch vraag ik me vooral af hoe dat dan ooit is gegaan. Duizenden jaren geleden had iemand eens onwijze koppijn en klaagde daarover. Waarop de aanhoorder – die net…

Maandag fashion

XavieraDon’t stress….it’s just me! I’ve spent over 25 years working in content strategy and digital transformation, which means I’ve seen enough technology hype cycles to be skeptical and enough genuine…
back to top
×