More Reading

Post navigation

Het staat vast

En ik heb het juist compleet met eigen mening ingevuld in tegenstelling tot binnen…

20 Comments

  • Wel leuk, zo’n ervaring. Wel bijzonder, dat je andere dingen zegt, dan je had willlen zeggen. Weet je nou ook, waar dat aan ligt, Xaffie?

  • Nou het waren de zenuwen gewoon. Ik vertel er maandag wel meer over. Anders verraad ik meteen wat er allemaal komt maandag, da’s ook niet gezellig. Niet dat het nou zoveel is, maar toch…..

  • Spannend, ik ga proberen eraan te denken. Ik vind alleen die Philemon zo verschrikkelijk irritant. Maar dat is misschien ook omdat ik de persiflage op Koefnoen eerder zag dan ik hem zelf op tv zag.

  • Nou, nog even en dan gaan we je tot iedereen’s verrassing een vlammend betoog horen afsteken over… over wat?! Peperplantjes?! πŸ˜‰

  • Hey hey, ik heb het gezien! Was leuk hoor!! Misschien een klein beetje krampachtig (probeerde je nou wel, of juist niet te lachen?), maar je maakte een veel betere indruk dan de rest! Suus is onderstebovah!! πŸ˜‰

  • Hallo politiek talent, dat Den Haag op z’n kop gaat zetten!

    Mij was ook opgevallen, dat je wat krampachtig overkwam. Voor de rest was het OK.

  • Ha ha ha, je zou zo mijn zus kunnen zijn. πŸ˜€

    Het viel me eerlijk gezegd enorm mee, maar wat je uiteindelijk wilt bereiken is dat mensen jou willen zijn. Probeer wat meer (oprecht) positieve energie uit te stralen. Je moet in de eerste plaats een voorbeeld voor mensen zijn. Dat ben je ook, maar je gevoel loopt nog op je denkwereld achter.

    Ik bevestig uiteraard alleen wat je al weet. πŸ™‚

  • @Suus: ik was gewoon RETE zenuwachtig!! πŸ™‚

    @Semtex: Spanks!!! πŸ™‚

    @Huibert: Ik zal mijn best doen wat minder zenuwen te hebben πŸ™‚ Moet lukken. Alles went, behalve een……… πŸ˜›

    @Hopla: Oprecht ben ik wel hoor πŸ™‚ Mijn gevoel loopt juist over. Maar blijkbaar weet ik dat nog niet goed over te brengen. Nou ik kom elke week terug, dus nog tijd om te corrigeren πŸ™‚

    Maar hoezo je zus? Vertel!

  • @Suus: spanks! Ik heb ze van tevoren nog even ingeprent hoe je het uit moet spreken. Maar eerlijk gezegd snap ik wel dat het een beetje moeilijk is. ‘t heeft mij ook 12 jaar gekost om het goed te doen πŸ˜€ πŸ˜€ (ksawjera)

  • Tsk, dat woordje ‘oprecht’ was niet bedoeld om als voetnoot bij jou opgepakt te worden. Het was puur een disclaimer die ik bij positieve energie voeg omdat de Hilversumse placeholder tegenwoordig zoveel meer exposure krijgt dan het echte ding.

    Wat betreft die (non-existente) zus: Doe ermee wat je wilt. πŸ™‚

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Afscheid

Eigenlijk was ik van plan kerst en oud en nieuw dit jaar over te slaan. Eigenlijk wilde ik er een soort van doorheen slapen. Gewoon 2010 zo snel mogelijk afsluiten.

Antiyano

In Leeuwarden wonen twee Antilliaanse families die het al jarenlang op elkaar gemunt hebben. Volgens het artikel viel bij een eerdere schietpartij al een zwaargewonde en dit keer liep het…

Groetjes

Op een groot kantoor kom je continu nieuwe mensen tegen. Als je even gaat plassen, als je even je kopieΓ«n afhaalt, wanneer je een peukie gaat doen of koffie gaat…
back to top
×