More Reading

Post navigation

1 Comment

  • *swingt* Ik sprak toevallig gisteren nog een klasgenote uit Curaçao over De Heimwee. Ik zal de volgende keer eens vragen of ze dit liedje kent. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back by dope demand

Zo, we zijn weer terug op Aruba. Na een doodenge vlucht in de vliegende bus van DAE (Dutch Antillean Express), zetten we een half uurtje geleden voet aan de grond…

Niet aan denken

Jarenlang heb ik deze nachtmerrie gehad: de telefoon ging midden in de nacht. Aan de andere kant van de lijn mijn tante uit Aruba. “Ik moet je iets vreselijks vertellen.”

Rondje Cariben

Het is alweer 4 jaar geleden dat ik voor het laatst op Aruba ben geweest. Da’s lang hoor. Zeker als je bedenkt dat mijn ouders daar dus wonen. Nu komt…
back to top
×